البرزنگار همراه شما در مشاوره و خرید محصولات هوشمند و بروز

هفت جارو رباتیک برتر سال 2023

Thursday، ۱ Tir ۱۴۰۲

هفت جارو رباتیک برتر سال 2023

هرساله بسته به پیشرفت تکنولوژی که جاروهای رباتیک نیز از این قافله عقب نمی مانند و همپا با دیگر محصولات و بلکه جلوتر از باقی محصولات با سرعت بیشتری پیشرفت میکنند ، جاروهای رباتیک جدیدتری به بازار عرضه میشوند.

لازم به ذکر است که این عرضه های جدید همیشه از هر جهت برتر نبوده اند و گاهی به جهت کاهش قیمت و رفع نوعی از نیازها طراحی و ساخته میشوند هرچند کمپانی شیائومی همیشه بر این اصل بوده تا محصولی را با بالاترین امکانات و پایین ترین قیمت به بازار جهانی عرضه کند.

البرزنگار در این مقاله بنا دارد تا 10 نمونه از بهترین و برترین ربات ها را از هر نظر به شما معرفی کند. این هفت مورد بنا بر نظر کاربران ، رتبه بندی کمپانی ، بازخورد محصول در بازار و مقایسه با محصولات دیگر از کمپانی شیائومی و دیگر شرکت ها می باشد.

توضیحات مختصری از هر محصول نیز در نظر گرفته شده و شما برای بررسی کامل تر میتوانید در قسمت محصولات و در قسمت خرید توضیحات تکمیلی را نیز بررسی کنید همچنین جهت مشاوره ی بهتر کارشناسان ما در خدمت شما خواهند بود تا خریدی لذتبخش را تجربه کنید ، شما میتوانید برای مشاوره ی دقیق با شماره ی 09008002999 تماس حاصل کنید.

برترین جاروهای رباتیک 2023

  • جارورباتیک DREAME BOT L10 S ULTRA

جارورباتیک L10 S ULTRA اولین جارو رباتیک موجود در بازار است که میشود به عنوان بروزترین و کاملترین ربات به آن توجه کرد.این ربات کامل دارای مکش فوق العاده و در کنار آن سیستم تخلیه خودکار است این تخلیه خودکار در کنار سیستم شست و شوی اتوماتیک ارائه شده است و این به معنای راحتی بیشتر مصرف کننده است.

L10 S ULTRA با امتیاز کاربران و در نظرسنجی کمپانی به رتبه ی بالای 10/10 رسیده است که بین جاروهای رباتیک امتیاز قابل توجهی می باشد.

این جارو رباتیک فوق العاده دارای مکش 5300 پاسکالی است و با داشتن سیستم افزایش مکش اتوماتیک و برس پلاستیکی باکیفیت ضد پیچش مو ریزترین ذرات را نیز جمع آوری میکند.

این ربات هوشمند دارای AI Action پیشرفته است که از یک دوربین RGB و نور ساختاری سه بعدی استفاده میکند تا بهترین نقشه برداری انجام شود.

L10 S ULTRA دارای دو پد چرخشی است که به بهترین شکل با فشار بالا و در حد یک نیروی کمکی کف را برای شما تمیز میکند و به دلیل داشتن چرخش سریع لکه های خشک شده را نیز تمیز میکند.

نگرانی برای شست و شوی پدها بی مورد است چرا که این جارو پس از پایان تی کشی پد ها را شسته و با حرارت بالا خشک میکند تا از انتشار بوی بد و باکتری نیز جلوگیری شود.

سیستم تشخیص فرش در L10 S ULTRA از دیگر ویژگی های مهم به حساب می آید چرا که در این جارو شما نیاز به مشخص کردن سطح فرش ندارید و جارو به طور خودکار فرش را تشخیص می دهد و به محض رسیدن به آن علاوه بر افزایش مکش ، پدها را بالا میبرد تا فرش شما خیس نشود.

L10 S ULTRA با یک ویژگی دیگر نیز مخاطبان را مجذوب کرده است ، این جارو به کنترل ویدیویی مجهز است و برای فضای شما مانند دوربین امنیتی عمل می کند و این به معنای بررسی دقیق خانه حتی در نبود شما است.

(جارورباتیک L10 S ULTRA)

  • جارو رباتیک Roborock s8 pro Ultra

روبوراک از پیشتازان تولید جارو رباتیک محسوب میشود ، این کمپانی که زیر مجموعه ی شیائومی است همیشه نمونه های خاص و زیبایی را به بازار عرضه میکند. یکی از جارو رباتیک های این کمپانی S8 PRO ULTRA است که بین طرفداران خود با سرعت بالایی به محبوبیت رسید . S8 PRO ULTRA نمونه ای کامل و بی نقص و البته جذاب است که دارای سیستم تخلیه خودکار است و در کنار آن پد تی را نیز پس از انجام عملیات شسته و خشک می کند.این جارورباتیک نیز بین طرفداران خود امتیاز 10/10 را دریافت کرده است.

این پرچم دار روبوراک ها در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

S 8 PRO ULTRA دارای مکش 6000 پاسکالی است و با داشتن دو برس فوق العاده ریزترین ذرات را از عمق فرش بیرون میکشد و محیط شما را با سرعت بالایی تمیز میکند.

از ویژگی های بارز این جارو داشتن قابلیت تی کشی همراه با ضربه است که قدیمی ترین لکه ها را پاک میکند .

S8 PRO ULTRA سنسور تشخیص فرش دارد و به محض رسیدن به فرش علاوه بر افزایش مکش پد تی را بالا میبرد و نیازی نیست در اپلیکیشن مساحت فرش را مشخص کنید این سنسور قابلیتی است که هر خریداری را جذب میکند.

برس ها نیز در این مدل سیستم هوشمندی دارند و در زمانی که تنها تی کشی دارید بالا میروند تا لکی باقی نگذارند همچنین در زمان اتمام کار برس و پد هر دو بالا میروند تا حرکتی سریع تر به سمت مخزن و پایه ی شارژ داشته باشد.

این ربات فوق العاده هوشمند به جدیدترین سیستم تشخیص موانع سه بعدی و اجتناب از موانع مجهز شده است. بدین ترتیب این وسیله می‌تواند اجسام مختلف را در مسیر خود شناسایی کرده و در اطراف آن ها حرکت کند.

ROBOROCK S8 PRO ULTRA بین طرفداران خود امتیاز 9.5/10 را دریافت کرده است.

(جارورباتیک ROBOROCK S8 PRO ULTRA)

  • جارو رباتیک Dreame D10 S plus

این جارو به دلیل داشتن مکش عالی در کنار سیستم تخلیه خودکار و به دلیل داشتن برس لاستیکی بدون مو که باعث بهتر جمع شدن موهای ریخته شده میشود همچنین قیمت مناسب جز دسته ی بهترین جاروهای دارای تخلیه خودکار قرار گرفته است.

جارو رباتیک Dreame D10 S plus باتوجه به امتیازات کاربران و بررسی های کمپانی های متفاوت توانسته رتبه ی 7.5/10 را بین رباتیک های مخزن دار دریافت کند.

این ربات فوق العاده دارای مکش 5000 پاسکالی است و خب مکش بالایی بین جاروهای رباتیک محسوب میشود و این یعنی محیطی تمیزتر در زمانی کوتاه تر، همچنین برس بدون موی این ربات کیفیت کار نظافت را دوچندان کرده است.

هوش مصنوعی در D10 S PLUS به طور دقیق موانع را شناسایی کرده و از برخود با اشیا جلوگیری می کند و به سرعت نقشه ‌هایی از خانه شما می‌ سازد تا نظافت مؤثر و کارآمدی را ارائه دهد

دیگر ویژگی این ربات هوشمند تی کشی بسیار خوب این جارو به نسبت قیمت آن است ، بنابراین با خیال راحت نظافت را به این ربات جذاب بسپارید و با خیال راحت به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید.

(جارو رباتیک Dreame D10 S plus )

  • جارو رباتیک Dreame L10s Pro

بعد از چند مدل ربات با سیستم تخلیه خودکار ، نوبت به یک ربات همه فن حریف و جمع و جور رسیده است ، کاربران و کمپانی ها براساس داده ها به L10 S PRO رتبه ی 9/10 را اعطا کرده اند.دریافت این رتبه ی بالا به لطف مکش عالی ، سنسور تشخیص فرش و پدهای چرخشی فوق العاده که تی کشی ای بی نقص به ارمغان می آورند بوده است .

Dreame L10s Pro با داشتن مکش 5300 پاسکال در کنار برس باکیفیت ساخت فوق العاده تمیزی ای فوق العاده پیش روی شما قرار میدهد.

در کنار قدرت مکش بالا ، پدهای تی کشی این ربات هوشمند به شکل چرخان عمل می کنند و با فشاری مناسب هیچ لکه و کثیفی باقی نمیگذارند.

سنسور تشخیص فرش ، سنسوری کارآمد و قابل توجه است ، این ربات نیز به این سنسور مجهز است و به محض رسیدن به فرش علاوه بر افزایش مکش پدها را به طور خودکار بالا میبرد تا از هرگونه خیس شدن فرش جلوگیری کند.

بالا بردن پد تنها به رسیدن به فرش ختم نمیشود ، هنگام عبور از مسیر تی کشی شده نیز این ربات پدها را بالا برده تا از هرگونه لک شدن مجدد جلوگیری شود.

طرفداران این جارو با در نظر گرفتن ویژگی های فوق درکنار قیمت مناسب ارزش خرید این جارو را بالا تعیین کرده اند.

(جارو رباتیک Dreame L10s Pro)

  • جارو رباتیک MI Robot Vacuum S10 Plus

داشتن سنسورهای بروز و هوشمند از مهم ترین ویژگی های یک جارورباتیک خوب به حساب می آید ، شیائومی با کاهش هزینه ها و در کنار آن حفظ کیفیت و بهره گیری از سنسورهای بروز و جدید توانست S10 PLUS را طراحی و روانه ی بازار کند و این جارو نیز به سرعت در بین هم رده های خود خوش درخشید. این ربات هوشمند در زمای کوتاه توانست به رتبه ی 7/10 دسترسی پیدا کند که با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت رتبه ای فوق العاده است.

S10 PLUS با مکش 4000 پاسکالی در کنار تی کشی با پدهای چرخان محیط شما را به تمیزترین شکل تبدیل میکند.

در ساخت این دستگاه شیائومی از فناوری ناوبری لیزری موسوم به LDS استفاده کرده است. این سنسور در بخش بالایی جاروبرقی تعبیه شده از یک اسکن 360 درجه از محیط خانه یا محل کار تهیه می‌کند. محدوده اسکن این سنسور قدرتمند، 8 متر و میزان انحراف آن تنها 2.5 درصد است.

این ربات هوشمند با رسیدن به فرش مکش را افزایش داده و عملیات تی کشی را بی نقص انجام میدهد.

S10 PLUS نمونه ای به صرفه ، اقتصادی و کاربردی است که میتواند در حد یک نیروی کمکی برای شما ثمربخش باشد.

(جارو رباتیک MI Robot Vacuum S10 Plus)

  • جارو رباتیک Dreame Z10 Pro

اگر بخواهیم بین ربات های دارای سیستم تخلیه خودکار به عنوان اولین و البته بهترین یک جارو را انتخاب کنیم که حالتی اقتصادی داشته باشد و در عین حال نیاز ما به جاروهای رباتیک و در کنار آن سیستم تخلیه خودکار را برطرف سازد قطعا اولین انتخاب Z 10 PRO است.

Z 10 PRO در بدو ورود خود مورد توجه بسیاری از کاربران و طرفداران جاروهای رباتیک قرار گرفت چرا که جز اولین ربات ها همرا با مخزن تخلیه خودکار بود این ربات هوشمند به هیچ وجه با مدل های بعدی نیز کنار نرفت چرا که طراحی اصولی و کاربردی بودن آن این اجازه را به Z 10 PRO نداده بود، Z 10 PRO با امتیاز 7/10 همیشه جز پرفروش ترین ربات ها قرار داشته است.

جارو رباتیک Dreame Z10 Pro دارای مکش 4000 پاسکلی در کنار باتری 5200 میلی آمپری است.

از مهم ترین ویژگی های این جارو داشتن مخزن تخلیه خودکار در کار قیمت فوق العاده است و این ویژگی بسیار زبانزد و به چشم است.

Z10 PRO با بهره گیری از سنسورهای پیشرفته و بروز طراحی شده است و خیال شما را بابت نظافت محیط با مکش عالی و تی کشی فوق العاده راحت می کند.

  • جاروبرقی رباتیک Dreame Bot L10 Pro

هفتمین ربات مورد استقبال کاربران و گیرنده ی امتیاز بالا L10 PRO است . دور از ذهن نبوده که این ربات نیز در رده ی بالا قرار بگیرد مکش مناسب و مسیریابی عالی این جارو را بین ربات های برتر قرار داده است.

رتبه ی L 10 PRO با نظر کاربران و کمپانی 7.5/10 بوده است.

L 10 PRO دارای مکش 4000 پاسکالی است و در کنار ناوبری سه بعدی که دارد عملکرد فوق العاده عرضه میکند.

این جارو با رسیدن به فرش مکش را افزایش می دهد تا ریزترین ذرات را از عمق فرش بیرون بکشد.

این جارو رباتیک 4 سطح مکش و دو حالت پاک کردن و سه سطح اشباع آب دارد که این به معنای نظافت بهتر است.

(جاروبرقی رباتیک Dreame Bot L10 Pro)

در نهایت برای انتخاب بهتر شما میتوانید مشخصات کامل تر را داخل سایت ALBORZNEGAR.COM و در قسمت جاروهای رباتیک مطالعه کنید و البته با تماس با شماره ی 09008002999 بهترین مشاوره را از کارشناسان ما دریافت کنید.